Subject: B2B Faktooringu teenuse pakkumise nõuded
From: Irma Kuusk | Miston Capital OÜ <[email-masked]>
To: "rahapesu - RAB" <[email-masked]>
Date: Sun, 30 Nov 2025 20:26:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksin täpsustada B2B faktooringu teenuse pakkumise nõudeid Eesti
turul.

Kui ettevõte soovib pakkuda arvete faktoorimise teenust, teenust pakutakse
ainult juriidilistele isikutele ning kapital pärineb ettevõtte
äritegevusest või laenudest teistelt juriidilistel isikutelt (mitte
avalikud pakkumised), siis kas ja mis lubasid või litsentse on antud
tegevuse teostamiseks vaja?

Esialgse info töötlemisel jääb mulje justkui B2B formaadi puhul ei ole
regulatsioone ning tegevuslube vaja, vaid erinevad tingimused hakkav
lisanduma kui kaasatakse tarbija või tehakse avalikud pakkumised
investoritele?

Lugupidamisega

Irma Kuusk
Raamatupidaja
Miston Capital OÜ | Esplanaadi 10, Pärnu 80010
+372 56150049|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://miston.ee/> www.miston.ee

 <https://www.facebook.com/mistonkinnisvara>
<https://www.instagram.com/miston_kinnisvara/>
<https://www.youtube.com/@mistonkinnisvara4233>
<https://www.linkedin.com/company/79772415>